Каталог

Условия на работа

УСЛОВИЯ НА РАБОТА НА ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН ibuy.bg

• Работно време: всеки работен ден от 08:30 до 18:00ч. 

• Всички поръчани стоки са винаги с безплатна доставка на територията на България без значение на стойността на поръчката.

• Доставка може да бъде извършена както до посочен от клиента адрес, така и до офис на куриерска фирма Eконт Експрес.

• Всички поръчани стоки на стойност до 499.00 лв (словом: четиристотин деветдесет и девет лева) се доставят безплатно до офис на куриерска фирма Eконт Експрес на територията на България.

• Всички поръчани стоки на стойност над 500.00 лв (словом:  петстотин  лева) се доставят безплатно с куриерска фирма Eконт Експрес до посочен от клиента адрес на територията на България.

• Всички поръчани стоки с доставка извън територията на България се заплащат от клиентите съгласно действащите тарифи на куриерски фирми за доставка на стоки до съответните дестинации. В случай на необходимост от допълнителна специфична услуга свързана с доставка на стоки извън територията на България, тези условия се договарят индивидуално с клиента като клиентът поема всички разходи по доставката на стоките.

• Всички предлагани продукти са оригинални, чисто нови в оригиналната опаковка на съответния производител.

• Цена: всички посочени цени за стоките са в български лева с включен ДДС.

• Посочената цена за съответния продукт е за 1 брой.

• Гаранция: всички продукти са с 24 месеца гаранция.

• Плащане: клиентът избира начин на плащане при поръчка в сайта за налични стоки: при получаване на стоката с наложен платеж или по банков път. Плащането при поръчки на стоки по заявка (маркирани със статус 'с поръчка') е само 100% авансово плащане по банков път по сметка на ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН ibuy.bg  

• Банкова сметка:

БЕЛИМЕКС ЕООД
BG20BPBI79421022357901 
BIC: BPBIBGSF
Юробанк България АД

• Преглед на стоката: винаги по желание на клиента може да се извърши пълен преглед на стока при получаване от куриер. Не се допуска отваряне на оригиналната кутия.

• Приемане и обработка на поръчки за налични стоки: поръчки, приети в дните от понеделник до петък, се обработват и изпращат до 48 часа, считано от часа на потвърждаване на поръчката в писмен вид до клиента от sales@ibuy.bg, следващо автоматично генерираното от системата писмо. Поръчки, приети събота и неделя, се обработват в  понеделник.

• Приемане и обработка на поръчки за стоки, доставяни по заявка на клиентите: клиентите имат възможност да поръчват стоки по заявка (маркирани със статус 'с поръчка') като срокът за изпълнение на поръчки на продукти по заявка на клиентите е 3 (три) до 9 (девет) работни дни считано от деня, следващ датата на получаване на плащането по банков път при 100% авансово плащане.

• Всяка поръчка се смята за приета СЛЕД ИЗПРАЩАНЕ НА ПИСМО ЗА 'ПОТВЪЖДЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА' В ПИСМЕН ВИД до клиента от sales@ibuy.bg, следващо автоматично генерираното от системата писмо. Задължително се изпраща 'ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПОРЪЧКА' съдържаща информация за товарителницата на пратката и куриерската фирма с която ще бъде доставена.

• Застраховка на пратките: всички пратки са застраховани и следва да бъдат проверени при получаване. 

• Приоритетно се обработват поръчки получени през сайта и по имейл (sales@ibuy.bg), както и запитвания през формата за офлайн съобщения. Обслужването по телефон е ограничено. 

• Рекламация на дефектни продукти: рекламация за дефектен продукт може да се предяви в рамките на гаранционния срок от 24 месеца, но не по-късно от 2 месеца от установяване на дефект или проблем, свързан с нормалното ползване на продукта. За да се предяви рекламация, КЛИЕНТЪТ трябва да спази следните процедури:
І. Да изпрати на e-mail: sales@belimex-bg.eu информация за:
1. номер и дата на поръчката и гаранционна карта (гаранционен сертификат),
2. пълно наименование и сериен/продуктов номер на дефектния продукт, съгласно гаранционна карта (гаранционен сертификат)
3. описание на техническия проблем.

ІІ. След сверяване на данните от ДОСТАВЧИКА (www.ibuy.bg) КЛИЕНТЪТ получава уникален номер за рекламация (RMA номер), който може да използва в рамките на 10 (десет) календарни дни, за да върне продукта. За да бъде приета рекламацията, КЛИЕНТЪТ трябва да изпрати дефектния продукт в оригиналната опаковка заедно с пълната окомплектовка на съответния продукт на следния адрес: София 1618, ул. "Професор Иван Дуйчев" 12A - Офис 1. Всички разходи по връщането на дефектния продукт са за сметка на клиента.

ІІІ. Изпращането на ремонтирания продукт е за сметка на ДОСТАВЧИКА (www.ibuy.bg). Липсата на който и да е компонент от оригиналната окомплектовка на продукта, оригиналната кутия на продукта, както и липсата на гаранционна карта (гаранционен сертификат) или съществено нарушена опаковка на продукта е достатъчно основание за отказване за разглеждане на рекламация.

ІV. След получаване на дефектния продукт ДОСТАВЧИКЪТ (www.ibuy.bg) предприема всички нужни действия за диагностика и ремонт на съответния дефектен продукт. При установяване на механична повреда в резултат на неправилно използване на продукта, както и в резултат на повреда възникнала от удар, изпускане и др. е достатъчно основание за отказване на рекламация като резултат от увреждане на продукта при неправилна използване/погубване.